Let’s talk about nothing, 2016
01/11/2014
The New Green, 2015
01/01/2015

Heinrich Did It 2016 (Part of The New Green project).

Printed wallpaper, copper gilded natural flowers, 9,10 x 3 m, brochures.

The installation Heinrich Did It connects the myth of the blue flower, which began in the medieval period and continued up to the end of the 18th century with Novalis’ novel, with the revival of this myth by The New Green project.

Using a knitting technique of fresh flowers for the creation of wreaths and their usage in festivals and rituals around the world, it is like celebrating a deceitful statement. The natural flowers undergo various procedures and trap their vitality within a dead shell, which seems to be declaring that “HEINRICHDIDIT.” The hanging garden stands in front of the idyllic landscape where many of the adventures of the young troubadour took place during his search for the blue flower, which went down in history as the symbol of Romanticism.

The hopeful omen-or, alternatively, this deceitful statement-leaves hunches regarding the possible ending of the unfinished novel, but also about the reason for the continuation of the myth. Through the fabricated statement in the form of celebratory wreaths, The New Green is introduced to the public with an equally fabricated advertising campaign via the leaflets that were specifically designed for the audience of the exhibition. The two myths are met in a common space and stand against each other with the only common denominator being their paradoxical expectations.

‘Erotimatiko’, exhibition of the four finalists of HYam award, Artcurial, Paris.

Greek Text

Heinrich Did It 2016 (Μέρος του project The New Green).

Εκτυπωμένη ταπετσαρία, επιχαλκωμένα αληθινά λουλούδια, ρητίνη, ακρυλικό χρώμα, φυλλάδια, θήκες από plexiglass, εκτύπωση βινυλίου. Διαστάσεις 9,10 x 3 μ.

Η εγκατάσταση Heinrich Did It συνδέει τον μύθο του γαλάζιου λουλουδιού που ξεκινάει την περίοδο του Μεσαίωνα και συνεχίστηκε στα τέλη του 18ου αιώνα, μέσω του μυθιστορήματος του Novalis, με την αναβίωση αυτού του μύθου από το project The New Green.

Χρησιμοποιώντας μια τεχνική πλεξίματος φρέσκων λουλουδιών για την δημιουργία στεφανιών και τη χρήση τους σε γιορτές και τελετές ανά τον κόσμο, μοιάζει σα να γιορτάζεται μία ψευδής δήλωση. Τα φυσικά λουλούδια υπόκεινται σε διάφορες επεξεργασίες και εγκλωβίζουν την ζωντάνια τους μέσα σ’ ένα νεκρό κέλυφος που μοιάζει να δηλώνει πως «ο Heinrich τα κατάφερε» (HEINRICHDIDIT). Ο κρεμαστός κήπος στέκεται μπροστά από το ειδυλλιακό τοπίο όπου διαδραματίστηκαν πολλές από τις περιπέτειες του νεαρού τροβαδούρου κατά την παράδοξη αναζήτηση του μπλε λουλουδιού που έμεινε στην ιστορία ως σύμβολο του ρομαντισμού.

Ο ελπιδοφόρος οιωνός ή αλλιώς η ψευδής αυτή δήλωση αφήνει υπόνοιες για το πιθανό τέλος του ημιτελούς μυθιστορήματος αλλά και για την αφορμή συνέχειας του μύθου. Μέσω της ψευδούς δήλωσης με τη μορφή γιορτινών στεφανιών, η The New Green συστήνεται στο κοινό με μία εξίσου ψευδή διαφημιστική καμπάνια μέσω των φυλλαδίων που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για το κοινό της έκθεσης. Οι δύο μύθοι συναντώνται σε κοινό χώρο και στέκονται αντιμέτωποι με μοναδικό κοινό παρονομαστή τις παράδοξες προσδοκίες τους.

Erotimatiko, Έκθεση των τεσσάρων φιναλίστ του βραβείου HYam, Artcurial, Παρίσι, Γαλλία.

Το έργο ανήκει στην μόνιμη συλλογή του Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης.